Nyser fick 9 valpar i natt

6 hanar o 3 tikvalpar :-) alla välmåeende o pigga o fina super mamman har gjort det igen :-)

Alla valpar är trefärgade

Jag kommer att höra av mig till er som är i valplistan så fort jag kan men ni som vet med er att ni kan tänka er en hane istället för tik skicka mig ett mail alla är super fint tecknade riktigt härlig kull

Nu är det Vizzt som vi har fokus på som ska valpa närsom helst :-)

Namnen går i Disney tema nu inför julen :-)

Tik namnen
Pousoda Tingeling
Pousoda Törnrosa
Pousoda Duchesse

Han valps namnen
Pousoda Pinocchio
Pousoda Robin hood
Pousoda Stitch
Pousoda Pongo
Pousoda Narnia
Pousoda Nemo



Här kommer bilder på hanarna o tikarna några timmar gamla !

Tikarna den Leverfärgade tiken ska vi behålla själva
Dom andra är oxå vackert tecknade med perfäkta bläsar :-)


Hanarna super läckra :-)

Alla hanarna

Kommentarer
Postat av: Karin Claesson

Oj oj oj vad många valpisar...Det gjorde hon bra! Grattis ! och lycka till med nästa valpning som jag kan tänka mej är på g!

2011-10-10 @ 08:45:36
Postat av: Lisa

Åh, vilka godingar!

Vilken supermamma hon är lilla Nyser.

Hade jag inte haft två tanter härhemma hade jag gärna tagit en liten kille. Tror dock inte att tantmaffian hade varit så förtjust i det hela:) Håller tummarna för att det blir en liten tjej över till oss.

& lycka till Vizzt!

2011-10-10 @ 08:48:09
URL: http://www.flisanlisa.se
Postat av: Viktoria

Stort grattis och oj så bra jobbat av Lilla mamman!

2011-10-10 @ 09:26:38
URL: http://123minsida.se/lillegard
Postat av: sol-britt

Grattis, vilken kämpe hon är, man kan undra hur alla valpar fick plats i magen, så sööta!

2011-10-10 @ 09:58:31
Postat av: Christina

Härligt!

Huset fullt av ungar!

Sam med familj skickar många grattiskramar!

2011-10-10 @ 10:14:14
URL: http://sondergaard.blogg.se/
Postat av: Fia

Men OJ vilken stor kull! Trodde inte att Gårdshundarna kunde få så stora kullar, jag brukar tycka min är redig när hon får 6 stycken. Men jag tycker nog det är rätt lagom när man skall ta hand om dom ;-) Underbara valpar, kul med en leverfärgad också, jag hade en leverfärgad pappa till en kull men det blev inga bruna valpar för det. Lycka till!

2011-10-10 @ 10:16:45
URL: http://sallysvalpar.blogspot.com/
Postat av: Maja

åååh!:D

2011-10-10 @ 10:39:06
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Ulla Holmström

Stort grattis! Vilka underbara bilder! något av det sötaste jag sett!Nu längtar vi efter en av "killarna"!

2011-10-10 @ 14:09:55
Postat av: jenni

hvor er de fine, mange tillykke

2011-10-10 @ 16:47:30
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Postat av: Alva & Emma

Vilka guliga namn, vi har några förslag Rapunsel och Snövit. Mvh Alva & Emma

2011-10-10 @ 20:28:02
Postat av: Anneli

Stor kram till bästaste mamman Nyser!

Vilken prakt dam!

2011-10-11 @ 05:55:29
URL: http://mamanjie.wordpress.com
Postat av: Anonym

Grattis till mamma Nyser!! Hälsningar Kova med familj!

2011-10-11 @ 18:06:33
Postat av: Pousoda

Tack alla vi är en stor familj nu :-)

Nyser sköter sina 9 lingar perfekt :-)

ha ha ha nu väntar vi bara på att Viozzten ska valpa vår urgulliga blilla border collie tik på sina 15 kg så liten o nätt :-)

2011-10-12 @ 12:20:19
Postat av: .

Härliga hund

Hund sökes till fotografering! Har du en glad vovve som älskar att vara med på bild? Vi söker en medelstor hund till en fotografering på Södermalm i Stockholm nästa vecka. Hunden ska vara i behov av täcke kalla vinterdagar. Du som matte eller husse behöver ha god koll på hunden och kunna närvara vid fototillfället, som sker dagtid. Vill du vara med? Hör av dig till oss snarast! Skicka ett mejl till [email protected] med dina kontaktuppgifter. Ange även din hunds ras och kön. Har du möjlighet får du gärna även bifoga en bild på din hund...

2011-10-12 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0